Šetříme firmám
čas, peníze a lidské zdroje

Ani vás by to nebavilo! Rutinní práce zabíjejí v zaměstnancích kreativitu a posléze i pracovní poměr. 
Pravidelný sběr dat všeho druhu a jejich vyhodnocování jsou sice pro současný byznys a strategii klíčové, není ale potřeba kvůli tomu vytěžovat zaměstnance, kteří by svou prací mohli pomáhat s rozvojem společnosti.

Než opět posadíte svého zaměstnance před excelovskou tabulku, musíte vědět, že my máme to, co hledáte. 
Flexibilní systém TimeSaver se vám přizpůsobí, zbaví vaše zaměstnance rutinní práce a ušetří čas. 

Příklady využití

revizní správa zařízení a vybavení

23. října 2019

pravidelný servis vozidel a strojů

22. října 2019

kontrolní seznamy činností pro zaměstnance

22. října 2019

pravidelná školení, zdravotní kontroly, bezpečnost práce, školení řidičů ...

23. října 2019

Příklad z praxe

Systém pro správu revizí zařízení

Cílem bylo výrazně zrychlit průběh záznamu a vytváření revizních zpráv zařízení a vybavení firem. Ať už jde o revizi hasících přístrojů, strojů, jeřábů či elektrozařízení.

Díky ergonickému řešení uzpůsobeného pro tablet tak může technik vše vyřídit přímo na místě kontroly a zaslat revizní zprávy před odjezdem od klienta. Může tak mnohem lépe využít čas.

Zákazník má také přístup ke všem zařízením a protokolům.

Výsledek:

  • automatické revizní zprávy
  • automatická fakturace
  • úspora více než 100 hod měsíčně
  • prostor přijmout další zákazníky bez potřeby dalších zaměstnanců
  • zpřístupnění revizních zpráv klientům on-line
  • úplné odstranění nadbytečné práce s Excelem
  • zvýšení image i klientů

 

Zbytečné práce jsou noční můrou podnikatele

 

  • Víte, že stereotypní a neefektivní náplň práce je 2. důvodem z pěti, proč zaměstnanci odcházejí?
  • Neustálá administrativa snižuje produktivitu zaměstnanců o 25%
  • Zaměstnanci vykonávající neefektivní práci stáli zaměstnavatele v roce 2017 více než 800 milionů korun
Nahoru