Zakázkové vytěžování výrobních a obchodních dokumentů
Zjednodušte si práci s výrobními, obchodními a technickými dokumenty pomocí moderního systému vytěžování dat.
Jednou z hlavních výhod systému je možnost jednorázového nastavení šablon, které zajistí rychlé a přesné vytěžování dat z dokumentů. Tyto šablony pak umožňují identifikovat klíčové údaje, jako jsou objednávky, technická data nebo čísla faktur, a předat je přímo do informačního systému.
Přínosy
- Efektivní zpracování: Rychlé vytěžování dat během několika sekund.
- Ergonomické řešení: Optimalizováno pro práci na PC i mobilních zařízeních.
- Automatizace procesů: Zajišťuje minimální chybovost a úsporu času.
- Archivace: Bezpečné uchovávání dokumentů a dat na jednom místě.
- Napojení na systémy: Možnost integrace s ERP a dalšími firemními nástroji.
Víte, že
Pokud nemáte efektivní způsob vytěžování a správy dokumentů, můžete ztrácet drahocenný čas i peníze?
- Manuální zpracování dokumentů zvyšuje chybovost a zpomaluje firemní procesy.
- Automatizace vytěžování může snížit náklady spojené s administrativou až o 30 %.
- Bez centralizované správy dokumentů riskujete ztrátu důležitých dat.
S naším systémem budete mít vše na jednom místě a přístupné během několika sekund. Ušetříte čas, snížíte chybovost a zlepšíte efektivitu svého týmu.
Dokumenty a data vždy na dosah?
Nezatěžujte svůj tým zbytečnou administrativou. S naším systémem pro zakázkové vytěžování dokumentů budete mít všechny klíčové informace na jednom místě a dostupné kdykoliv potřebujete.
- Už žádné hledání v haldách papírů nebo složkách na disku.
- Automatická organizace a archivace pro vaši pohodu i přehlednost.
- Bezpečný přístup k datům odkudkoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení.
S námi ušetříte čas, snížíte chybovost a zlepšíte efektivitu svých procesů. Přesvědčte se sami, jak snadné může být mít všechny dokumenty a data pod kontrolou.
Jak systém funguje?
- Nahrání dokumentu: Nahrajte dokument nebo jej pošlete na sběrný e-mail.
- Automatická identifikace: Systém rozpozná typ dokumentu a použije šablonu.
- Vytěžení dat: Klíčové údaje jsou extrahovány během několika sekund.
- Přenos do systému: Data jsou připravena k dalšímu zpracování nebo odeslána do ERP.
- Archivace: Dokumenty i data jsou bezpečně uloženy a snadno dostupné.
Proč si vybrat náš systém?
- Rychlost: Dokumenty zpracujeme během pár sekund.
- Přesnost: Automatizace eliminuje chyby.
- Flexibilita: Přizpůsobíme se různým typům dokumentů.
- Integrace: Snadné propojení s ERP a dalšími systémy.
- Archivace: Bezpečné uložení dat na jednom místě.
![](https://www.timesaver.cz/wp-content/uploads/2024/12/DALL·E-2024-12-11-16.01.27-A-sleek-modern-office-workspace-showcasing-an-advanced-document-management-system-in-action.-On-one-side-a-computer-screen-displays-an-interface-wit-768x768.webp)