Firma Staněk nyní ušetří ročně 1.224.000 Kč
Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!
Řešení na zakázku
Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.
Seznamte se s firmou Staněk
Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.
Fungování firmy před TimeSaverem
150 hodin administrativy měsíčně
Časově náročné vytváření revizních zpráv
4 hodiny měsíčně fakturace
Obtížné hledání v archivech
Obtížné hledání v archivech
Efektivnější využití kvalifikovaných zaměstnanců
Eliminace chybovosti automatizací a digitalizací administrativních procesů
6denní pracovní týden
Nasazení TimeSaveru do firmy
Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.
Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.
1) Analýza aktuálních procesů a potřeb
2) Identifikace automatizovatelných procesů
3) Definice zakázkových úprav
4) Testování a ladění
5) Předání klientovi
Jak firma Staněk funguje s TimeSaverem
Administrativa na pár kliknutí
Notifikace s termíny opakovaných revizí
Revizní kontroly se vyplňují okamžitě na tabletu u zákazníka, protokoly jsou automatické
Administrativní pracovnice se přesunula do výkonné pozice a přináší do firmy peníze
Fakturace hotová v řádech minut
Snadné plánování
Pracovní pohoda
Absolutní přehled o zákaznících a návštěvách u nich
TimeSaver - výsledky a úspory
Před | Po | Úspora ročně | |
---|---|---|---|
Administrativa revizních zpráv | 150 hod/měs. | 30 hod/měs. | 720 000 Kč |
Administrativní pracovnice | plný úvazek | - | 480 000 Kč |
Fakturace | 4 hod/měs. | 0 hod/měs. | 24 000 Kč |
Celkem | 1 224 000 Kč |
1) Administrativa revizních zpráv | |
---|---|
Před | 150 hod/měs. |
Po | 30 hod/měs. |
Úspora ročně | 720 000 Kč |
2) Administrativní pracovnice | |
---|---|
Před | plný úvazek |
Po | - |
Úspora ročně | 480 000 Kč |
3) Fakturace | |
---|---|
Před | 4 hod/měs. |
Po | 0 hod/měs. |
Úspora ročně | 24 000 Kč |
Celkem | |
---|---|
Úspora ročně | 1 224 000 Kč |