díky automatizaci administrativy
Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!"
Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.
Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.
Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.
Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.
Před | Po | Úspora ročně | |
Administrativa reviznich zpráv | 150 hod / měs. | 30 hod / měs. | 720.000 Kč |
Administrativní pracovnice | plný úvazek | - | 480.000 Kč |
Fakturace | 4 hod / měs. | 0 hod / měs. | 24.000 Kč |
Celkem | 1.224.000 Kč |
CELKEM UŠETŘENO
1.224.000 CZK ZA ROK
pro rychlé zakázkové přizpůsobení vašim procesům, která vás zbaví nudné, otravné a zatěžující administrativy. Je vhodná do firem, kde převažují
opakované procesy, personální aktivity, pravidelná školení, zdravotní prohlídky, poskytování pomůcek, údržba, servis přístrojů apod.
TimeSaver vám ušetří čas a peníze za administrativní pracovníky, kteří vám na
přínosnější pozici pomohou s rozvojem firmy.