Firma Staněk nyní ušetří ročně 1.224.000 Kč

díky automatizaci administrativy

Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!

Řešení na zakázku

Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.

Seznamte se s firmou Staněk

Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.

Fungování firmy před TimeSaverem

150 hodin administrativy měsíčně

Časově náročné vytváření revizních zpráv

4 hodiny měsíčně fakturace

Obtížné hledání v archivech

Obtížné hledání v archivech

Efektivnější využití kvalifikovaných zaměstnanců

Eliminace chybovosti automatizací a digitalizací administrativních procesů

6denní pracovní týden

Nasazení TimeSaveru do firmy

Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.

Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.

1) Analýza aktuálních procesů a potřeb

2) Identifikace automatizovatelných procesů

3) Definice zakázkových úprav

4) Testování a ladění

5) Předání klientovi

Jak firma Staněk funguje s TimeSaverem

Administrativa na pár kliknutí

Notifikace s termíny opakovaných revizí

Revizní kontroly se vyplňují okamžitě na tabletu u zákazníka, protokoly jsou automatické

Administrativní pracovnice se přesunula do výkonné pozice a přináší do firmy peníze

Fakturace hotová v řádech minut

Snadné plánování

Pracovní pohoda

Absolutní přehled o zákaznících a návštěvách u nich

TimeSaver - výsledky a úspory

Před Po Úspora ročně
Administrativa revizních zpráv 150 hod/měs. 30 hod/měs. 720 000 Kč
Administrativní pracovnice plný úvazek - 480 000 Kč
Fakturace 4 hod/měs. 0 hod/měs. 24 000 Kč
Celkem 1 224 000 Kč
1) Administrativa revizních zpráv
Před 150 hod/měs.
Po 30 hod/měs.
Úspora ročně 720 000 Kč
2) Administrativní pracovnice
Před plný úvazek
Po -
Úspora ročně 480 000 Kč
3) Fakturace
Před 4 hod/měs.
Po 0 hod/měs.
Úspora ročně 24 000 Kč
Celkem
Úspora ročně 1 224 000 Kč
Celkem ušetřeno
1 224 000 Kč za rok